LOGIN
MEDILNI PARTNERI
SME
Rdio_FM
kinema.sk
festivaly.sk
jetotak.sk
.tde
PARTNERI FESTIVALU
Visegrad Fund
International Film Festival Bratislava
Maarsk intitt
Kimuak
the one minutes
the one minutes Jr.
Stranger Festival
One Minute Film & Video Festival Aarau
FILMINUTE London
VideominutoPop Firenze
pravda Vilnus
ONE MINUTE Toronto
early melons
Stanica
Ana Fest
1. slovensk filmov databza
Institut Franais
La femis
La femis
File not found...

Komentre

Dr.Seehank

14.7.2008
No jo ... nema cenu ti uz pisat :-) Nepises nic nove a nic zaujimave co som este nenapisal ja... tak je to nuda...

Istiach

24.6.2008
a proste.. iba sa mi nepacia tvoje kecy....

Istiach

24.6.2008
Ja som vobec nepovedal, ze si intelektual ..ty si si asi neuvedomil, ze to je prave naopak (a ze si spravil zo seba tupca);) a antihero vobec nieje moj kamarat...si precitaj moje prispevky nizsie co som si pisal s adminom...ja som iba zainteresovany diskutujuci prave ako ty...

Dr.Seehank

23.6.2008
Je mile ako intelektual ma pre teba automaticky maly penis :-) Evidentne ti nedoslo ze ty si zo seba potom spravil tupca (alebo mas maly penis) ;-) Ked ja som teda ten intelektual ako si povedal ... No snazil som sa vyjadrovat nejak na urovni(to znamena ako gramotny clovek), ale kedze antihero je tvoj kamarat tak ti asi taketo vyjadrovanie pripomina operovanie hlavy.

Istiach

22.6.2008
to bola iba moja kulturna vlozka do tejto zmysluplnej debaty co sa tu vedie ;D

Istiach

22.6.2008
nic som nepisal nasilu..proste len mi to tak prislo, ze by to tak mohlo byt, co asi aj je ;D Proste v prispevkoch sa tvaris a pises prudko inteligentne pripomienky akoby si operoval hlavy ;)

keyser

21.6.2008
antihero:mladý muž nauète sa pravopis,možno potom sa nauèíte ovládat kameru,lebo to mrhanie materiálom,èo nazývate filmom je ten najvaèší humus ,aký som dnes videl.Preèo sa každý mladý amatérsky tvorca snaží hra na intelektuála. Michael BAY je Boh .....

Dr.Seehank

20.6.2008
Istiach: Ty si to pekne zabil XD Ale tak ked niekto potrebuje napisat nieco nasilu len aby napisal tak to takto vacsinou dopadne :-)

Dr.Seehank

20.6.2008
antihero 2/2: Je zaujimave ako si z ultraradikalnej defenzivy svojho filmu presiel na to ze ani tebe sa vlastne nepaci :-) Kazdopadne ja som optimista a niekedy az romantik a verim ze to vyburcovanie co si spomenul bude:
1. smerom k ferovej hre
2. k ucasti na wokshopa kde sa snad naucia tocit, strihat, atd. a potom ak sa podari a spravis dobry filmik mas odo mna 5hvezdiciek na to zober jed!

Dr.Seehank

20.6.2008
antihero 1/2: Paci sa mi ako som ta naucil IQ 51 :-) Som rad ze aspon nieco si si zobral z tychto komentov :-) S IQ 51 by nikto nebol schopny ani len pisat, tak nam prosim pridaj ... Paci sa mi ako si krasne popisal funkciu nervovych drah a vnemov, ktore putuju priamo cievami. Toto je dalsi tvoj prevratny prinos tejto Zemy. No keby to tak malo byt tak to vymrie homo sapiens sapiens :-) Lol ze davovy efekt, ty si uplny killer! Toto je uplny ze dav ked ti ludia napisu ze sa tu spravas jak dili, uuuplne ze davova psychoza...

Istiach

18.6.2008
mne pride ze Dr.Seehank ma maly penis a potrebuje preto svoj komplex vyburit na chudacikovi Miskovi ;D

Antilion23

14.6.2008
*lol* lol looooool 45 MB *lol* ty kks to je uz fakt brutal ked niekto povie ze 45 mb je kvalitne video... 45 Mb *lol*loooooool

antiheroes

13.6.2008
ach ach pre mna ste len take paviany na predmesti Noveho Dili co tu vyhukuju, ktorym neustale musis vysvetlovat to iste ale chapem vsak to iq 51! neviem cim to je ale mam taku teoriu mate ucpane kanaliky v mozgu sem tam vam to zaplavi dakym adrenalinom a dopaminom ale vonkajsie vnemy vam rovno putuju do criev a koncia v nasledujucich organov ludskeho tela (davovy opici efekt:) akoze ked sa vam nepaci film je to dobre ani mne sa nepaci mna to vyburcuje este k lepsiemu (uspech je skusat stale od znova) snad som sa poucli na chybach a dalsi film bude o co si lepsi .

baska

13.6.2008
prosim vas, co je toto za kusa? ved to je uplny...:) zmazte ho!!!! kto je caravaggi? cigansky baron? poslite ho naspat na ZŠ, neumi slovensky! neumi slovensky!!!! a ten tvoj film? ty si asi spadol z hrusky! 45 MB? vysmech! v nekompresnej kvalite ma mat minutovy film viac ako 1GB!

Dr.Seehank

13.6.2008
Inak je mi take trosku sympaticke, ale skor smiesne ako tu vykrikujes a mas pocit ze tu nejak zmenis mienku citatelov, resp. ze nejak sa tu dokaze tvoja nevina :-) Ako som cital, vylucila ta Stanica nie? Tak si vyrob transparent a sprav pochod pred stanicu ... mozes chodit dokola a vykrikovat nejake hesla XD napriiiklaad: Slobodu Rudymu! alebo My chceme spravodlivost! alebo Stop bombardovaniu! no mas vela toho, ale ak ti mam poradit, nahraj to na kameru a bude z toho dobry film! Ja ti hlas dam! Ale len 1 a z real nicku :-)

Dr.Seehank

13.6.2008
Bobor nepatri mne ... teda neviem preco my vykas, ja ti nevykam... Teda no musel by som mat tazku schizu aby som pisal aky si skvely lol ...

Dr.Seehank

13.6.2008
LOL antiheroes zo mna spravil admina :-) dakujem, ale keby som bol admin ja nebavim sa tu s deckami ako ty tak slusne. Uz by si mal davno BANana lamer :-)

Kazdopadne ako vidim zmohol si sa len k dalsim urazkam obvineniam a nadavaniu a dalsim gramatickym hrubka... zasa nie som sokovany. Trvam na tom ze si podvodnik a ohovarac :-) Lol ze verejne ospravedlnenie ... zomrem z teba chlapec XD

A nerob zo mna manipulatora, jediny kto tu manipuloval mienkou (rudy) a hlasmi (tie divne nicky) si ty. Tak prosim nebud uz pokrytec. Uz ti to tu nikto pomalicky nezere...

Chalosovi s kerkou sa ospravedlnujem, nic to ale nemeni na katastrofalite "filmu" :-)

ondatra

12.6.2008
no ked si vysvetlil to s tym tetovanim tak to cele uz chapem, ale preco si tam dal cislo 666...
PS: nepatrim k bobrovy

antiheroes

12.6.2008
no admin ti pomozem § 11 Obcianskeho zakonnika makaj :))
prastare doby vezmite ich na chrbte hada

antiheroes

12.6.2008
jasterica je symbol a vas pekne kusla sssssssss

antiheroes

12.6.2008
dalej ja netvrdim ze nas film je genialny ku tej kvalite zaznamu za tu moze
ALE niekto z WS ptertoze som to dal v nadhernej kvalite V DVD FORMATE vob velkosti 1min filmu 45,4Mb ja nemozem zato ze dakto ten film chvali :) ku kerke herca .. hercova ruka je potetovna dielmi od Salvadora Daliho a Caravaggiho kto sa vyzna v umeni pochopi ze tieto diela nesu v sebe filozofiu v duchu antikonzumnej spolocnosti atd a velku zahadu filozofie zahadu o byti a nebyti cloveka o poznani minulosti a buducnosti a pravej pravdy o cloveku ktotra sa taha cez 2000 rokov od grekov , rimanov az po novodobe dejiny ktroych najviznamnejsim predstavitel je Jim Morrison

antiheroes

12.6.2008
A ziadam verejne ospravedlnenie Dr Seehanka podla obcianskeho zakonika za precin ohovarania ktory sa vyskitol v posledom prispevku citujem:( Nuz no a to ze sa tu spravas ako podvodnik a ohovarac, to ja by som ani tak nebral ako fakt, ze podvodnikom si aj v realnom zivote (ako nejaky zlodej alebo tak)), alebo ziadam admina o vymazanie tohot prispevku

antiheroes

12.6.2008
2. A myslim si ze nick Bobor patri vam aby ste zo mna spravili uplneho idiotaJ Ale to sa vam nepodari lebo ludia co hlasovali vedia prevda. Inak ja ked nemam gulky tak som zvedavy co tam mate vy zrejme akeho si bobrika zakriteho plastickou operaciou a na nom akusi hompalku J . Inac nestava sa vam ze škriekate ak ospevak z AC/DC ?
Pre tych co chcu vediet pravdu mam logicke dôkazy . Ziadam azyl aby mi ukázal nicky z ktorych sa hlasovalo. Dalej ked ste ma obvinili z podvodu preco tu mam stale cez 130 hlasov ?

antiheroes

12.6.2008
Dr: Seehank kedy som sa nazval geniom ?? ako pises clovek s iq nad 50 mi asi neuveri ale zabudol si to asi ohranicit do 51 a zrejme patris do tejto kategorie J alebo dalsi manipulator. Pretoze rozumny clovek ktoremu sa snazim predlozit dôkazy a obhajit sa a zisti ze vravim pravdu pochpi kto tu klame a podvadza . Vy : Obvinili ste ma ze film som robil pred WS ..,ze si robim chvalospev. Ale hlavne ze si posielam sam body. Jedine co som uroblil a to je ze som ohovaral film ktory podvadzal. Ja demonov nemam to ich asi cely azyl ma zo mna bububu J pretoze sa bojite ze pravda vide najavo.

Dr.Seehank

12.6.2008
*Case POSLEDNA :-)*
Nuz no a to ze sa tu spravas ako podvodnik a ohovarac, to ja by som ani tak nebral ako fakt, ze podvodnikom si aj v realnom zivote (ako nejaky zlodej alebo tak), beriem to jednoducho ako tvoj obrovsky strach z prehry a mozneho neprijatia a ten vooobec, ale vobec nie je zavineny tebou, ale niekym uplne inym. Tvoja zodpovednost je bojovat s nim a zbavit sa ho, ale to by si o nom najprv musel vediet. Takze v tomto smere... To konanie odsudzujem, ale teba nie. Nemyslim si ze si zly clovek, len mas svojich demonov a nevies sa im celkom branit...

Dr.Seehank

Dr.Seehank

12.6.2008
*Cast 6*
Ako kamo nechcem ta nejak urazit (aj ked niekde som sa fakt nevedel krotit), kazdy mame svoje problemy a kazdy ich riesime inak. Ja sam tiez robim kopu hovadin v ramci obrannych mechanizmov mojich vlastnych sra*iek, ale vsetko ma svoje hranice. Urazat inych na hojenie vlastneho ega, to uz sa ani mne nepaci, to uz si na moj vkus prehnal.

Dr.Seehank

12.6.2008
*Cast 5*
No a volat si sem kamaratov (alebo mozno dalsie FAKE nicky, kto vie) aby pisali ako svet pride o osobnost, tak to fakt uz nee, to uz presahuje aj moj zmysel pre humor... Netvrdim ze si nejaky podclovek, alebo nieco menej ako dobri reziseri (resp. reziseri), ale ako osobnost filmu ta ja osobne nevidim, nie s takymto pristupom (moj sukromny nazor) ...

Dr.Seehank

12.6.2008
*Cast 4*
Evidentne si ten typ chlapca, ktory ked dojdu na to, ze spravil hovadinu bude do posledneho momentu zapierat... Schvalne som nepouzil slovo chlap, pretoze chlap ma to, comu sa hovori gule a ked nieco pos*re tak si to prizna ... Ale nee najlepsia obrana zraneneho ega je utok, tak podme utocit na azyl a obvinovat ho z rodinkarenia a nadrziavania druhym, ved to je v dnesnej dobe tak popularne a dobre sa to predava! A naprikald taky ja hned uveri cloveku, ktory sam podvadza... "Zlodej krici, chytte zlodeja" si asi tiez este nepocul ze?

Dr.Seehank

12.6.2008
*Cast3*
antiheroes(reziser):

Mily genius. Chcel by som ti povedat, ze ja a asi kazdy kto si toto cita vidi ze mas so sebou vazne problemy. Obvinujes azyl s podvodov a sam si sa priznal k nicknamu rudy, ktory si pouzival na umyselne poskodzovanie (smiech)ostatnych reziserov... Ja vobec nerozumiem tomu ako mozes po tomto priznani este ani nie ze mat tu drzost, ale proste verit, ze ti este niekto s IQ nad 50 uveri, ze tie ostatne hlasy o ktorych pisal admin su prave a dokazatelne.

Dr.Seehank

12.6.2008
*Cast2*
3. Strih... Strih? Moment ano bol tam vlastne strih ... Alebo nie? Zle... Mozno keby si na ten workshop, co tam pisali o nom chodil by ta aj naucili ako strihat a konvertovat. Znizujes tak kvalitu filmu...

Takze zatial som nenasiel zaden plus toho filmu okrem tej peknej cice, ale ta je symbolom, toho proti comu bojuje ten tipek, ktory ale voooobec neni obrazom konzumu s tymi tetovaniame a celkovym imidzom (ale toto je moj osobny nazor netvrdim ze to je svetova pravda)... Takze vo mne to evokuje ze sam hlavny hrdina je hypokrit.

Dr.Seehank

12.6.2008
*Cast1*
Video:
1. To video, je zly sen po kazdej stranke. Je to snad na prvu ostru. Kamera chce byt roztrasena to ano ved dynamicky zaber, ale tak zasa mohlo by byt nieco aj vidno. To si nahraval mobilom, lebo tak to vyzera... Ak si to povazoval za svoju genialitu tak RESPECT! Tak dobre nahrate video mobilom som nevidel... Pozri ostatne videa vidis, ze to chce viac snahy ako to co si do toho investoval ty... GL

2. Napad = 0 bodov ... videl som ich tony rovnakych. Fakt ako tipek co sa zblazni z reklam. Uaaau Spielberg by bol na teba hrdy! Sorry, ale toto bolo dost prvoplanove, neber to osobne...

antiheroes

12.6.2008
haha bobor poslem ti moju foto s autogramom :))

admin

11.6.2008
Rodinkarcenie, prosim pekne, ma v sebe zahrnute nieco velmi pozitivne, urcite rodinkarcite vy okolo pana Kmeta. Vyzdvihujeme to. V nasom pripade sme urobili servis zilinskej Stanici a ani raz sme neprisli do kontaktu so ziadnym autorom. Co sa tyka sutaze, voci filmu ziaden disputat, za jeho obsahovu a formalnu stranku si plne zodpoveda kazdy autor sam a nikto reziserom do toho nerozprava. Stojime si vsak nadalej za tym, ze pravidla, ktore sa stanovia sa musia dodrziavat a kedze sme stanovili, ze len tie hlasy, ktore boli riadne zaregistrovane budu platit, vsetky mena typu Opica, Bla bla a Hnup, boli vymazavane. Zelame panovi Kmetovi vela uspechov s jeho filmom na medzinarodnych forach a odporucame mu, aby si dobre precital pred tym, ako svoj film odosle, pravidla hry!

daduska11_

11.6.2008
Misko nic si z toho nerob. my vieme ze robis dobre filmy, kaslat na to, ako sa tu rodinkarci (ano viem, prispevok bude zmazany bla bla), takze sa vobec netrapo. mas este vobec zaujem sutazit v sutazi, kde vies, ze sa pravidla nedodrziavaju a vyhra ten co ma najblizsie k porote? .. ja myslim ze prerazis aj inac.a tito tu, nech si len dalej rozhoduju na zaklade totho, ako sa prave zobudili.hawk.

boBoR

11.6.2008
podla mna ste spravili chybu ze ste stiahly hlasy...takto ste tento svet mozno pripravili o velku osobnost...mne by sa na vasom mieste nechcelo pocuvat kritikua tie hlasy by som vratil...
PS:za tlacove chyby nerucim :D

admin

10.6.2008
Co sa tyka vulgarizmov od mimimimi alebo od HurriKane, mazeme taketo prispevky, ktore porusuju etiku.
pre born: Vas hlas ani nikdo nevymazal, Vasa registracia je legitimna vramci hlasovania v tejto sutazi.

born

9.6.2008
ak si niekto mysli že si ma dakto vymyslel je na velkom omyle,za tento film som hlasoval ako skutoèna osoba a kludne si to overte podla udajov uvedenych pri mojej registracii....

antiheroes

9.6.2008
ak sa pan admni pamatate vy ste mi pisli tieto bludy v maily tak nieje o com neviem kto tu vyzera ako pomateni :) nemali ste ich pisat ked to nemate podlozene

admin

9.6.2008
Prepacte, pan Kmeto, ale Vy uz naozaj posobite ako pomateny! Obratte sa prosim na zilinsku Stanicu!!!! Kolkokrat Vam to mam opakovat?

antiheroes

9.6.2008
mozete mi ukazat podmienky sutaze ?? prepacte tak ste mali moj film dat ako nesutazni.. ale sami ste mi povedali ze ked sa par dni nezucastnim absolutne to nevadi toto ste mi vraveli opakujem bol som chory a vy tu zacnete tvrdit ze som film robil pred workshopom ? dvokazi ze som ho robil pocas su nizsie ale hlavne je odvracanie pozornosti od toho podstatneho ze ste ma ukratili o velki pocet realnych hlasov

snado

9.6.2008
Pán Kmeo porušil základnú podmienku úèasti na súaži a to tým, že z piatich dní workshopu sa zúèastnil iba na jednom, viac sa s nami nekontaktoval. Po skonèení workshopu zavolal èi môže prinies hotový film, po diskusii sme dospeli k názoru, že film aj napriek tomu do súaže zaradíme. Poèas hlasovania sme dostali informácie od azylu o opakovanom porušovaní pravidiel súaže a dokonca napádaní filmov ostatných úèastníkov pánom Kmeom na základe týchto zistení a prvotného porušenia sme sa rozhodli v prípade pána Kmea a ïalších dvoch úèastníkov, ktorí porušovali pravidlá pristúpi k ich vylúèeniu zo súaže. K tomuto rozhodnutiu sa obraciame ve¾mi neradi, ale v rámci spravodlivého prístupu k ostatným autorom sme presvedèení, že naše rozhodnutie je správne.

Peter Snadík
Stanica-Záreèie, Žilina

andrejko

9.6.2008
Autor filmu tu pise ze vie svoju pravdu obhajit obvinujete ho z dost zavaznich priestupkov ak sa vie obhajit dajtemu moznost ,ako tak citam a zamyslam sa je sutaz neregulerna

Istiach

9.6.2008
ja som vyjadril iba svoj nazor..ze na registraciu by plne postacila emailova adresa...

Istiach

9.6.2008
Ale to uz vie asi iba Michal a vy...ako to vsetko bolo...myslim si, ze sme tuto diskusiu pekne ukoncili..aj vlk sa nazral aj koza ostala cela ;D

Istiach

9.6.2008
Viem uz ste to niekolko krat spominali ...vylucila ho stanica... Ale on predsa za to nemoze, ze niekto zle vyplni registraciu.. a si myslim ze ste mali uznat aj zle vyplnene registracie..teda pokial sa nejednalo o preukazatelny podvod...teda ak v kratkom casovom useku bolo z jednej IP vyplnenych viac registracii....

admin

9.6.2008
Este na margo pana Kmeta. My sme ho nevylucili, od nas bol len niekolkonasobne upozorneny, ze vymazavame zle vyplnene registracie, to bolo vsetko a jeho to dost rozrusilo.

admin

9.6.2008
To je samozrejme na Vas. Ja sa rozhodujem tiez, na last.fm som svoje udaje dal a ked som si registroval iPod, tak som bez problemov napisal svoje udaje Applu, ale nie je tam nic, co by mi vadilo: ulica, meno a PSC je proste banalita a u nas cislo ludia davat nemusia, mozete tam vyplnit akekolvek numero. Ti, ktori zadaju spravne su lahsie zohnatelni. Vzdy im volame, ked ziskaju iPod, ci si ho nechcu vyzdvihnut osobne, alebo na aku adresu ho mame poslat. Proste je to len na overenie, ci cenu dostanu, robime to aj cez e-mail a ked zadaju telefon, tak aj cez telefon.

Istiach

9.6.2008
no ale aby som to zhrnul si myslim, ze ste spravili chybu, ze ste Michalovi odobrali hlasy...ale teraz ked je zo sutaze vyluceny je to jedno...

Istiach

9.6.2008
No v tom mate pravdu, ze neriskujem tym nic, ale to telefonne cislo mi nieje po voli... registracia sa bez neho ukoncit neda...a zadavat telefonne cislo mi vadi (napr mam utajene cislo a niekto ho takymto sposobom zisti)...a myslim si, ze ziskat osobne udaje neakej osoby z internetu je lahsie ako ziskat ich z uradu...ale mate pravdu je to diskutabilne takze kaslem na to, ja som tam svoje udaje nezadal ;)

admin

9.6.2008
Dakujem za link, precital som si, myslim, ze je to diskutabilna a siroka tema. Co ale riskujete tym, ze zadate meno a adresu? Myslim, ze nic take strasne sa nestane, robite to pravidelne na mnohych uradoch, v letakoch a podobne. Nechceli sme v registracii ani cislo konta, ani ziadne osobne udaje, ako je napriklad OP. Spolupracujeme s londynskym festivalom, prebrali sme tieto prvky od nich, nic svetoborne sme nezaviedli.

Istiach

9.6.2008
No zas ja nesluhasim s vasim nazorom o bezpecnosti na komunitnych serveroch... precitajte si tento clanok http://www.lupa.cz/clanky/obchod-s-krade nymi-osobnimi-udaji-jen-kvete/ a potom mi povedzte svoj nazor...

admin

9.6.2008
Mate pravdu, pracujeme na vylepseni systemu, jednou z veci je, ze odborna KOMISIA bude rozhodovat o hlavnych cenach a ako bude prebiehat ludove hlasovanie sa uvidi po dohovore s operatormi. Aj ked nesuhlasim s Vami uplne, ak pojdete napriklad na last.fm.com, co je komunitny system obrovskych rozmerov, nikto (a je to niekolko milionova komunita) tam nema problem, ze zada svoje udaje, kedze ocakavate spatnu vazbu a ta je aj u nas: moznost vyhrat nieco v koncorocnom zlosovani.
Dakujeme za Vase pripomienky
Jaro Alman
Filmovy festival Azyl

Istiach

9.6.2008
no v tom pripade je to ina vec, o zlosovani som vobec nevedel (neznalost neospravedlnuje)...takze sa vam ospravedlnujem Pan Administrator...ale mam aj tak jednu pripomienku ;) napriklad aj ked ide o to zlosovanie uplne by stacilo zadat mail adresu a potom by ste sa s dotycnym dohodli cez mail...cize vyplnat ostatne udaje nie je potrebne...

admin

9.6.2008
Snazime sa pocuvat vsetky dobre pripomienky, ktore od ludi pridu a nie su agresivne. V pripade registracie s udajmi tak bolo preto, lebo sme robili zlosovanie o ceny pre hlasujucich, robime tak vzdy na konci roka. Komu tento system nevyhovuje, nemusi ho pouzit, ale pravidla boli jasne a zrozumitelne stanovene! Pana Kmeta sme na ne upozornovali od uplneho zaciatku. To, ze ich nebol ochotny akceptovat, je tiez jeho rozhodnutie a to ako na to reagovala Stanica, je zase ich rozhodnutie! Oni akceptovali pana Kmeta, On by mal akceptovat Stanicu! Na zaklade minulorocnej skusenosti sme rozhodli, ze odteraz bude na AZYLE rozhodovat KOMISIA. Opat, ak si niekto mysli, ze je to rodinkarcenie, nemusi sa zapojit, rozculovat sa a nezmyselne komentovat nasu pracu.

Istiach

9.6.2008
Viem ze vy zabezpecujete iba hlasovanie...a mali ste asi neake poziadavky od stanice ako to mate robit... Vy za to nemozete ako sa hlasuje..ale mali ste aspon svoj profesionalny nazor povedat a mozno by to ovplyvnilo system hlasovania... podla mna tento system je uplne blby... keby to bolo riesene tak ako som to uvadzal nizsie si myslim ze by neboli taketo problemy a hlasovalo by omnoho viac ludi... Tymto koncim svoju diskusiu ..lebo aj tak sa tym nic nevyriesi ;)

admin

9.6.2008
Pan Kmeto, kto zrusil sutaz? Uz som Vam to niekolkokrat napisal, ze my o vitazoch nerozhodujeme!!!! Obratte sa na Stanicu. A co sa tyka Istiachovej poznamky o komisii, neviem, o com hovorite:)
Martin Ciel — predseda komisie, Juraj Johanides, Dodo Šimonèiè, Václav Macek — šéf katedry filmovej vedy VŠMU, Branislav Bezák, Juraj Chlpík-kameraman, Jozef Vlk, Pavol Choma — vedúci ateliéru designu na VŠVU, Jana Golisová (moderátorka Rádia FM), Róbert Roth (herec)

antiheroes

9.6.2008
pan Admni to je iba vasa hra my sme figurky len vy si nas vyhadzujete zo sachovnice ak sa vam paci podla vasich velmi divnych pravidiel
upozornujem tu nikdo nepodvadzal a snazite sa zo mna spravit najvaciesho podvodika a klamara a okrem toho tu v komente som sa priznal ze som ohovaral film ale ten film podvazal :) podla vas tak som mal pravdu ja som autora obvinoval z podvadzania :) ale chvalo spev a dalsie bludy ako posielanie z hla. jeden ip atd ste na smiech

antiheroes

9.6.2008
viete preco ste zrusli sutaz? lebo vam nevhovuje vitaz jedine preto :)

Istiach

9.6.2008
Parada takze uz sa bude rozhodovat iba v uzkom kruhu ludi... a rodinkarstvo moze prekvitat ;)

admin

9.6.2008
Môžeme všetkých, ktorí nemajú chu vypåòa registráciu upokoji, že na základe skúsenosti z predchádzajúceho roèníka sme sa rozhodli, že diváci už nebudú rozhodova na stránke Azyl o poradí v žiadnej súaži. Súaž The OneMinutesJr. bola poslednou možnosou internetového hlasovania. Od zaèiatku nového roèníka je rozhodnuté, že o poradí filmov v roèníku AZYL 2008 rozhodne KOMISIA!
Jaro Alman
Filmový festival Azyl

Istiach

9.6.2008
Dobry den Pan Administrator, co stale mate s tymi vulgarizmami? V dobrych 20 prispevkoch od zaciatku nie je pouzity ani jeden...(ci za vularizmus pokladate nazor ludi na tuto vec??)Osobne je mi jedno ci Pan michal tuto sutaz vyhra...mne ide iba o internetovu moralku (nepaci sa mi system hlasovania)..viem viem nemusel som hlasovat...som zvedavy kolko ludi v registracii ma 100% pravdive udaje..podla mna ani jeden a kto ma, ten nieje normalny takto narabat zo svojim osobnymi udajmi...

admin

9.6.2008
Tak toto pisal pan Kmeto na svojich kolegov pod nickom RUDY: TVOJ FILM JE NEPOTRBNY AKO AUTOMAT NA KONDOMY VO VATIKANE... atd. Skutocne, tvorca, ktory chce urobit dobry film, by sa mal starat hlavne o ten svoj. Mate pravdu, robte film pre Slovensko aj nadalej a jedna rada do buducna: Precitajte si na zaciatku poriadne podmienky sutaze!
Jaro Alman
Filmovy festival Azyl

admin

9.6.2008
Dobry den,
poprosim Vas, aby ste nepouzivali vulgarizmy, tieto prispevky budu zmazane. Co sa tyka pana Kmeta a vsetkych, ktori za neho hlasovali, pravidla boli jasne stanovene! Kto ich nie je ochotny akceptovat, nemusi sa hlasovania zucastnit. Nikto nenuti ziadneho prispievatela aby tieto podmienky akceptoval, znamena to, ze pan Kmeto sa mohol slobodne rozhodnut. Opakujem, hned na zaciatku bol iba upovedomeny, ze toto v ramci sutaze apkceptovat nebudeme a ze tie hlasy, ktore evidentne nemaju spravne vyplnenu registraciu, budu vymyzavane. Ak hovorite pan Kmeto o demokracii a pravde, pravda je taka, ze ste porusovali pravidla hry. V pripade, ze Vas Stanica vylucila, urobila tak na zaklade rozhodnutia (NA KTORE MA PLNE PRAVO AKO ORGANIZATOR) a Vasho neakceptovania podmienok!!!!!

Istiach

9.6.2008
A este moj postreh...mali by ste ZMENIT system hlasovania...napriklad ze jediny udaj ktory by si zadal by bol mail na ktory by ti prisiel link ktorym by si potvrdil hlasovanie...(takze na jeden mail jeden hlas..a nikto si nebude registrovat 60 mailov..sak byho slaktrafilo) lebo napriklad ked hlasuje viac ludi z internetovej kaviarne z jednoho pocitaca kazdy hlas od nich ma rovnaku IP ale pri tom su to iny ludia akurat pouzivali rovnake PC.Takze je nespravodlive vymazavat hlasy s rovnakou IP. Myslim si, ze keby bol takyto system by hlasovalo aj viac ludi... s pozdravom 192.168.1.53 + NAT ;D

Istiach

9.6.2008
..No som trochu zasvateny do tejto problematiky...Hlasoval som za Michala dal som mu 5 hviezdiciek...jedine co ma zarazilo ze pri registracii musim vyplnat svoje osobne udaje (vobec by ma neprekvapilo keby ste po mne chceli cislo OP) a prave preto som vyplnil svoje udaje falosne jedine co mam spravne je moj stary mail ktory nepouzivam... udaje som zadaval tak aby sa zhodovali so skutocnostou napr. PSC Turzovky je 02354..je teraz moj hlas korektny? Nemam zaujem zadavat moje tel.cislo na neaku stanku...cize nechapem adminov ako mozu pozadovat taketo udaje od obycajnych hlasujucich co chcu iba hlasovat...(ved nie je problem podla IP databazy dokazat kto podvadzal)Tak to je asi vsetko co som chcel povedat... s pozdravom 192.168.1.53 + NAT ;D

antiheroes

8.6.2008
uz viem ktory mail myslite :) ale v tom maily som nepsisal ze uz mam hotovy film ako vravite ,bol som chory a nechcelo sa mi trepat kazdi den z jedneho konca mesta na druhy .. peto mi povedal ze by bolo lepsie sa zucastnitz tak som prisel a scenar sme trocha upravili oni to vedia a robil som ho v sobotu a v ndelu bol cely hotovy a mam opat dokaz ze som ho robil tu sobotu

antiheroes

8.6.2008
haha :) mimi oni si urcite myslia ze si to pisem ja ze ja som ty mimi a ja som oni admin ukaz mi potom ten mail co som akoze ja pisal ze ci mozem dat film co som uz urobli pred ws :)
ukaz ludom potom tie vulgarizmi co som ti pisal a ukaz im nick z ktoreh som sa chvalil ok
ja ti mozem ukazat 80%realnich ludi s nickami ktore posielali hlasy dokatzi ze film som robil 3.5
a ze k ziadnemu poodvodu nedosloa neposielam som 100hlasov ani nikdo z jeden ip a nevyhovaraj sa ze si to napisal ze podvadzam mam to v maily admin si asi najhorsi podvodnik od cias bushovej adminstrativy :)

antiheroes

8.6.2008
ludia budem tocit dalej pre vas pre Slovensko pre pravdu
a vecte ze nezijete v demokraticekje spolocnosti ale v demagogickej
VRAVIET PRAVDU V OBDOBY KLAMSTVA JE ROVOLUCIA :))))))))))

antiheroes

8.6.2008
ziadne vulgarizmi tam nepadli tak ako on pise

antiheroes

8.6.2008
ty co mi neveria mozem ukazat maily co mi pisal adminstrator

antiheroes

8.6.2008
vy tu co na mna hrate haha ze som vam posiela mail ze ci mozem dat film co som robil uz pred tym, pred tym som urobil iba jeden a to 5minutiovy film a to z r 2007 na prijimacky na vsmu a okrem toho pri scenary mi poradili chalni z worshopu aby som tam daco zmenil a dal tam ako chaln pozera na bilboardi a nie ze hned vide z izby kde pozera tv vy klamete do oci a co si mam o vas mysliet ...TOTO JE MANIPULOVANIE S HLASMI A KLAMANIE A VY VELMI DOBRE O TOM VIETE

antiheroes

8.6.2008
ste na smiech s obvineniami ze som robli film pred worksohopm mam 100ludi co mi to dokazu aj tie hlasy dokazem dalej tvrdite ze podvadzam je to vymsel je to fraska ako tvrdim pred tym ste iba argummentoval tym ze ste vyradil hlasy tym co nesedeli udaje teraz tvrdite ze podvadzam od zaciatku prave preto viem o 85%ludoch co hlasovali

antiheroes

8.6.2008
vy to nikdy nepochopite dakto kto podvadza moze poslat z jedneho pc 100hlasov a a k nim pridelit udaje susedov zo sirokeho okolia a nebudu o tom vediet .a je to tresdtny cin a vy uznate tie jeho hlassy pretoze vsetko sedi a clovek z barmi menom hjue tchin z ulice hiatchcehem uberete jeho hlas pretoze podla vas ma vymysene udaje . teda diskriminujete ostatne staty

snado

8.6.2008
V rámci organizácie www.strangerfestival.com musím reagova na nepravdivé obvinenia vznesené na stránku www.azyl.sk .
Stránka Azyl, zabezpeèuje hlasovanie pre našu organizáciu a nemá žiaden záujem na zvýhodòovaní, respektíve znevýhodòovaní jednotlivých úèastníkov súaže.
Každý hlas je monitorovaný na základe prihlasovacích údajov hlasujúcich. Pokia¾ je podozrenie, že vyplnené údaje sú falošné, pristupuje sa k podrobnému zisovaniu a overovaniu hlasujúceho. Pri zistení nepravdivých údajov je hlas následne odobratý.

Peter Snadík
Koordinátor workshopov Strangerfestival na Slovensku.

snado

8.6.2008
Hlavným cie¾om hlasovania bolo získa spätnú väzbu pre úèastníkov workshopov. Zisti, ako filmy z jednotlivých workshopov obstáli v konkurencii s ostatnými. Súaž o úèas na strangerfestivale v Amsterdame má by odmenou pre 2 najlepších autorov filmov, ktorí vzídu s hlasovania verejnosti. . Priestor na azyle chápem ako možnos zdie¾a osobné svety mladých ¾udí. Je mi ve¾mi ¾úto, ak niektorí úèastníci túto základnú myšlienku nepochopili a tento priestor zneužívali len ako možnos zúèastni sa na festivale v Amsterdame.

Peter Snadík
Koordinátor workshopov Strangerfestival na Slovensku.

admin

8.6.2008
Pan Kmeto, ak si pozorne precitate moj prispevok, o ziadnom podvadzani som nehovoril! Pisal som o porusovani pravidiel a nikto netvrdil, ze to robite vy! Nas spravca iba odstranoval tie hlasy, ktore porusili regule sutaze a vy ste nas zacali napadat a osocovat, ze manipulujeme vysledky. Ste jediny, ktory v tejto sutazi robi rozruch nespravnym smerom.
Jaro Alman
Filmovy festival Azyl

antiheroes

8.6.2008
aky chvolospev ?? toto ma uz nahnevalo povecte mi konkretny nick a ake vulgarne narazky ?? vy to asi nechapete ze ty ludia realni su lidi vy co ste mi poslali hlasy sa mi ozvite dakujem pravda musi zvitazit ja problemi robit nechcem ale za krive obvinenia z podvadzania sa bit budem
ok pritznavam nick rudy patri mne a bola chyba ohovarat druhy film ale chvalo spev a podvod to nie

admin

8.6.2008
admin
8.6.2008 Dobry den, Michal Kmeto je mlady talentovany tvorca, ktory by sa mal predovsetkym venovat svojim filmom. Pocas hlasovania k jeho filmu doslo opakovane k porusovaniu pravidiel a bol na to len upozorneny a nie vyluceny zo sutaze. Zacal sa na adresu organizatorov tejto sutaze vulgarne vyjadrovat a dokonca pod rozlicnymi nickmi aj pisat chvalospevy na vlastny film a spinit ine filmy. Odporucame mu preto, aby sa radsej venoval tvorbe a prajeme mu vela silnych napadov.
Jaro Alman
FIlmovy festival Azyl

antiheroes

8.6.2008
ludia diky ze ste mam podporili ale demagogia opat vitazi vase niky nezodpovedaju pravde to akoze nemozem mat nickname opica ,jesica nemaju ako uberat hlas tak to robia takto. my vieme kto tu podvádza a nejde mi o to sa dostat do amstersdamu dakujem a podakujtze sa admnimom stranky ze urcuju vase nazory sutaz je fraska

jerylly

8.6.2008
pekne si poukazal na konzum a komerciu ;) drzim palce...

HIP-HOP-er

7.6.2008
presne to visihuje tento svet je to podobne ako HIP-HOP

BandaSka

7.6.2008
fakt super::DD

ovecka343

7.6.2008
spravne si to vystihol...pacilo sa mi to...vystihol si vsetko co sa deje na tomo svete

insomnia999

7.6.2008
OK super

viruk

7.6.2008
velmi dobre video o jednej z najhorsich civilizacnych chorob

Gravit4

7.6.2008
je to fakt pravda...je to fakt dobre video ale hlavne pravdive o tom co sa deje

juji

7.6.2008
cely denver, uplna svetova moralka
je to super :)))
len tak daal

J.u.r.e.k

6.6.2008
Chlapci bolo to paradne pekne som sa nasmial na tom....Konecne aj DNV nieco tvori :D:D davam plny poèet

balk0n

6.6.2008
dobra myslienka, presne vystihuje tuto dobu!

homelesak1.6

5.6.2008
dobry film ..fakt supr..pravdivy ...mal by vyhrat ....skoda ze ma vyhodili zo vsetkych miestnosti na pokeci :)))

swihacik

5.6.2008
klasika

TheGuRu

4.6.2008
celkom sa mi ten film paci, i ked koniec som moc nepochopil, dej je pravdivy a ukazuje novodobu mladez :) - takze u mna je to skvele video

oko

4.6.2008
Naèo si bral všetko a potom konèíš svoj život?! Pravda výde vždy najavo. Však?! Alebo... spravedlnosti neunikneš. :)

fresh_energy

4.6.2008
Dooost dost fpohode len mi to trosku sekalo.. ale pointa dost haluz .. som si vsimla ze uz mas filmarske tahy Miguel :)

lea.basha

3.6.2008
no dobre, vystizne. skoda,ze je tato doba fakt o tomto... natoc este viac a vylepsi hudbu. inak moc ok!!!

Tamagotchy

1.6.2008
Pekne pekne :)...aspoò že a poznám xD

HurriKane

1.6.2008
Pardon..OSPRAVEDLÒUJEM SA, ja som to tak vôbec nemyslel =))))

HurriKane

1.6.2008
Hej....chutia vám NOÈKY s HRANOLKAMA???

HurriKane

1.6.2008
Je to BEZZÁVAD......ale chcelo by to viac Bojových scén..alebo aspoò komických scén

chaosgirl82

31.5.2008
Vela štastia :)

cvaky

30.5.2008
ospravedlnujem sa za komentar,myslel som si ,ze ty si Rudy

antiheroes

29.5.2008
a koho som akoze ja urazal?

cvaky

29.5.2008
pozeram,ze pekny film,az na to,ze autor tohto filmu nemusi urazat ine filmy v sutazi.

chuckie

29.5.2008
jejoo..superniacke:)

rapismylife1

28.5.2008
Hej sa mi to lubi vela stastia ANTIHEROES uplne ze RESPEKT BRACHO

DarkWamp

27.5.2008
zmakni to chlape....drzim palce

born

27.5.2008
držim palce nech to vyhraš :-) ...RESPECT

Shawn

27.5.2008
Vystizny film...vyborne drzim palce dufam ze to vyhras. vela stastia a len tak dalej :)

Michael

27.5.2008
pointa bola jasna každemu tu hudbu si trafil vynikajuco....maš talent ešte nejakeho sponzora nech su vaèšie možnosti!!! ::DD

gadoro

26.5.2008
more jakyy herci a herecky

hakop

26.5.2008
SUPA to je fakt nechapacky :) bude steba nieco ;) wyhras to :) wela stastia :)))

denapunks

26.5.2008
hei pocuj je to fakt skwele drzim palce..._:))

antiheroes

26.5.2008
ty co tomu nechapu: TIPEK IDE PO ULICI VIDI SAME REKLAMU ZACINA MU Z TOHO PREPINAT MALA Èajka mu da letak zasa reklamu cavovovi prepne z komercie a tejto civilizacie uteka ukradne nakupnu tašku , DROGI, HAMBURGER vsetko co predstavuje konzumnu spolocnost potom potom hodi veci do priepasti ludia su tak zavisli na nich ze tam skocia tiezoò a hrdina skoci tiez pretoze je zavisli na spolocnosti tak isto a zit bez nej sa neda preto sa to celkovo vola neuro kome. civi. psych. f666 to F- sa oznaè. psych poruchy

chimera1234

25.5.2008
No tak to bola teda dobra haluška jak som sa zasmiala
SUPER! :-)))))))

robert

19.5.2008
akze musim uznat fakt vinikajuce video skvela pointa je tam akcia, humor dokaz ze good videjka sa daju robit domacou kamerov drzim palce a pokracujte dalej s nakrucanim

debby777

18.5.2008
tak to je dost mrtne ja z toho nemozem!!!evydarene

lili-nka0001

18.5.2008
mne sa to velmi lubi ...drzim ti palce:))))

murdar

18.5.2008
jooo

jesenkova

18.5.2008
je to v pohode dufam ze budes frst

4erik4

18.5.2008
pohodièke toje

bilberrka

15.5.2008
jhaaaj mno mrte chvaliimm:D miskin bratrancek sikovny:)sak to mate v rodinke:)

little_psycho

15.5.2008
ja vaaaaaaaas znaaam:))
5 hvjezdicjeeek...

Kozzy

14.5.2008
dobre Miguel len tak daaaal ,,a denwer bude ako hollywood ...

Wewus

14.5.2008
Miska sak co ine nez 5 hviezdiciek?;) sak to je jasneeee

Michelle

14.5.2008
no jou jou bratranèek šupa veeec :-* thak at vyhratee!!! Fakt popè videooo!!!! A more vy seco ostatní davajte 5 hvezdicek!!!!!!!

Swis

14.5.2008
Jeah Devinaska dobre toie

trno

13.5.2008
neuro civilizacno komerkcna psychoza ty kkt :) navaker splietky nepodstatne hehe ... ale goood movie !

Anthvillie

13.5.2008
haha sranda

DEMON

13.5.2008
dobra pointa !!!

_honey_

13.5.2008
haaaaaaaa... seci to najlepšie zahrali.. hlavne moi brat... som hrdááá..:D:D taq držím palce nex vyhráte!!!!!:))) a seci hlasujteeeeee

zle_dievca

12.5.2008
dehehee :D mimi dobre si to zahrala :D

blabla

11.5.2008
hawo jaky si tu zlatyy!!ty moj herec..