1. slovenská filmová databáza
Institut FranÁais
La femis
La femis

Open Society after parties na 11. ročníku MFF Bratislava

Nu Spirit Club, Šafárikovo nám. 7

Koncept otvorených after parties je postavený na spojení filmu, voľných diskusií s tvorcami a hosťami k témam, ktoré premietané filmy v sebe zahŕňajú, živej hudby a DJ produkcii až do skorých ranných hodín. Začíname v sobotu 28.11. a končíme 4.12. samozrejme veríme, že na úsvite, aby sa poslední hostia mohli pokochať brieždením nad Bratislavou. Otvorení sme pre každého!

SOBOTA 28.11. začiatok o 21.00
Začíname filmom Kristíny Hercegovej, Lives for Sale o trojici mladých ľudí, ktorej názor na drogy, sex a vzťahy sa výrazne odlišuje od bežného názoru na tieto fenomény. Po nej očakávame na tieto kontroverzné témy búrlivú debatu, ktorú povedie Maroš Hečko, ale na záver určite upokojí rozvírenú hladinu pohár šampanského a Brazilian Sanctuary s DJ Tahirom, ktorý vie vytvoriť nezabudnuteľnú atmosféru.

NEDEĽA 29.11. začiatok o 21.00
Večer začne filmom Mátyása Priklera, Ďakujem, dobre o nedôstojnom veku staroby v novodobých podmienkach kapitalizmu, ktorý má isté nenapodobiteľné špecifiká vo východnej Európe. O otvorenú debatu k tejto téme sa postará Bebe a doc. Martin Ciel a po nej uvidíte premiéru maďarsko-slovenského jazzrockového tria David Kollar Project. Talentovaný gitarista z Prešova iba pred krátkym časom postavil túto zostavu, ale už koncertujú po celej Európe. K záverečnej Vás v dobrej nálade dovedie DJ C.O.D.E.

PONDELOK 30.11. začiatok o 21.00
Sahraa Karimi si prešla kus cesty, kým sa stala študentkou hranej réžie na VŠMU. O svojej skúsenosti z emigrantských kempov, zážitkov s ľuďmi, ktorých na ceste postretala, urobila pôsobivý film Ľahký vánok, o ktorom po jeho odpremietaní rozprúdi diskusiu Janka Imrichová z Radia_FM a prof. Zuzana Tatárová. Hudobný blok v tento deň naplnia Nové Mapy a Double Affair. Od jednej do rána budú hrať Soulmatez DJs.

UTOROK 1.12. začiatok o 21.00
Film Otec, ktorým otvoríme utorkový večer sa nesie v znamení témy Syn vs. Otec. Ako sa s touto témou vysporiadal Lukáš Hanulák sa dozviete nielen z filmu, ale aj z diskusie, ktorú otvorí Michal Havran ml. a prof. Zuzana Tatárová. O 23.00 príde na rad trio Marcela Buntaja, Martina Gašpara a Juraja Tatára, po nich Toni Granko alias Martin Turčan a na prvý spoj hromadnou dopravou Vás vyprevadí DJ Bbk.

STREDA 2.12. začiatok o 21.00
Miro Remo s filmom Arsy Versy vyhráva jeden festival za druhým. Príbeh o chlapovi, ktorý pozoruje a fotografuje netopiere a celý jeho život je tak trochu naruby, oslovuje svojim humorom a citlivým okom režiséra. Diskusiu k filmu povedie Bebe a doc. Martin Ciel a po nich zahrá naživo Home Made Mutant a Bezmocná hŕstka, pokrstíme výberovku kanadského vydavateľstva Boutique Empire a slovenského vydavateľstva Azyl Music Long Distance Compilation. DJ Magálová má za sebou stovky kvalitných žúrov, nepochybujte, že toto bude jeden z nich.

ŠTVRTOK 3.12. začiatok o 21.00
Vo filme Petra Czikraia Cherry, uvidíte príbeh mladého dievčata, ktoré sa túuži vymaniť z nudnej reality, aby skúsila ziť odznova na inom mieste. Diskusiu povedie moderátorka Radia_FM Katika spolu s Michalom Havranom ml. Po nich Vám spríjemní noc Ali Ibn Rachid, ktorí zároveň pokrstia svoje staronové CDs. Po nich bude hrať DJ Effiks

PIATOK 4.12. začiatok o 21.00
Piatok sa už nesie len v znamení otvorenej a spontánnej zábavy, pretože festival končí a po Zatváracom ceremoniáli v DPOH, odovzdaní cien vo všetkých troch súťažných kategóriách, sa festivaloví hostia určite radi presunú len o pár ulíc ďalej, kde ich v novom priestore NU SPIRIT klubu bude čakať DJ C.O.D.E, DJ Magálová a DJ Farrapo, aby im rozprúdili krv v žilách. Ak Vám bude dobre, bude to ako v rozprávke: tancovať, piť a spievať sa bude tri dni a tri noci!